Acute klachten

Een spoedgeval met betrekking tot uw gebit kan op elk moment van de dag voorkomen. Afhankelijk van het tijdstip neemt u contact op met onze praktijk, of met de spoeddienst. Op deze pagina leest u wat u wanneer moet doen.

Tijdens onze openingstijden

Bij spoedgevallen tijdens openingstijden kunt u ons bellen op telefoonnummer: 0318 – 417 110.

Bij acute problemen proberen wij u vaak nog dezelfde dag te helpen. Neem altijd eerst telefonisch contact met ons op om een afspraak te maken. Dan kunnen wij direct inschatten hoe en hoe snel wij u kunnen helpen.

Buiten onze openingstijden

Voor spoedhulp buiten onze openingstijden kunt u contact opnemen met Dental365. Dit is een externe spoeddienst alleen voor urgente zaken zoals nabloedingen of ongevallen die niet kunnen wachten. De spoeddienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week geopend.

Neem altijd eerst telefonisch contact op met de spoeddienst. Ga niet zonder afspraak naar de locatie. 

Dental365
Telefoonweg 46
6712 GG Ede
0850 – 189 464 
Open Google Maps

Veel gestelde vragen over spoedgevallen

Neem onmiddellijk contact met ons (tijdens openingstijden) of de spoeddienst (buiten onze openingstijden) op als u last heeft van:

  • Uitgeslagen of loszittende tanden door een ongeval
  • Ernstige kiespijn met een gezwollen wang
  • Nabloedingen na het trekken van tanden of kiezen
  • Afgebroken tanden of uitgevallen vullingen en kronen

 

Geen probleem! In geval van spoed helpen wij u ook graag. Neem telefonisch contact met ons op en dan bespreken we de mogelijkheden voor de spoedbehandeling. 

Als u geen patiënt bent bij onze praktijk, neem dan wel een geldig identiteitsbewijs en uw verzekeringspas mee naar uw spoedafspraak. Ook vragen wij u de kosten voor de spoedbehandeling direct te voldoen in de praktijk. U dient hierna de factuur zelf in bij uw verzekeraar. 

De kosten voor spoedbehandelingen zijn hetzelfde als voor reguliere behandelingen. Patiënten van onze praktijk ontvangen na een spoedbehandeling een factuur zoals bij een reguliere afspraak. Patiënten die niet bij onze praktijk staan ingeschreven dienen de kosten voor de behandeling direct in de praktijk te voldoen. Na betaling van de factuur kunt u de factuur zelf indienen bij uw zorgverzekering, indien u bent verzekerd voor tandheelkundige zorg.

Nieuwe patiënt?

Je bent van harte welkom!